Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Regardless, if it somehow feels better... Go ahead I guess. Not sure how you're gonna adapt click-based movement and UI to use a controller though.
Tilting your stick automatically clicks to the left/right of your character? Or are you moving the mouse cursor?
How do you cast talents?
*edit*
i sent you a award @ Yashua
Something about casually doing some tasks while laying back wouldnt be the worst.
You dont have to be able to do everything.
mapping wasd and the rest of the basic keyboard controls to a controller would probably work though honestly.
Let's add a vastly inferior control scheme for a game it was never intended for, where it would work badly (because "he could do it!" brilliant) ....for no reason.
That's good use of dev time, right?