Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Similarly I have spent 15 minutes trying to understand why regional trains are not going to coach yards. Yeah, it's separate techonology.
Might be I dumb, but I played a lot of OpenTTD and NEVER had such kind of issues trying to understand how to build intersections/signals/etc. I think a lot of stuff needed additional tooltips "why it's not working", "why the train stopped", etc.
And then the subtask instructs you to
And the tooltip for the command says:
However, I realized recently that because the most recent value is pre-set, the subtask may be instantly marked as done in the subsequent passes through the tutorial (because you set it to 3 so it was already pre-set to 3 when you start the tutorial again. So I made a change recently:
It was rolled out on May 14.