Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
If the owner of the server disconnects and you try to join/find a new one, the game crashes.
Happened few times to me already.
what do i do? I cant play the game
Is the crash still happening after yesterdays patch? If so, please join the discord so I can gather some more information from you. Thanks
https://discord.gg/RCnCQeFcVJ
LoginId:c3cf2ab04769d4d13b44689b48c7cef2
EpicAccountId:
Fatal error: [File:D:\GameDev\UESource\UnrealEngine\Engine\Source\Runtime\D3D12RHI\Private\D3D12Util.cpp] [Line: 873] CurrentQueue.Fence.D3DFence->GetCompletedValue() failed at D:\GameDev\UESource\UnrealEngine\Engine\Source\Runtime\D3D12RHI\Private\D3D12Submission.cpp:939 with error DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED with Reason: DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG
Peekaboo_Win64_Shipping
Peekaboo_Win64_Shipping
Peekaboo_Win64_Shipping
Peekaboo_Win64_Shipping
Peekaboo_Win64_Shipping
Peekaboo_Win64_Shipping
Peekaboo_Win64_Shipping
kernel32
ntdll
I also have videos of out of bounds areas that need to be fixed because props can just get out of the map and never be found. I'm happy to connect on the Discord. Just let me know.